Home Cikkek A chemtrailok léte mostmár nem öszeesküvés elmélet, hanem tény

A chemtrailok léte mostmár nem öszeesküvés elmélet, hanem tény

11
522042_346553632095760_931270656_n.jpg
539128_346553615429095_460224472_n.jpg554677_346549112096212_1969586329_n.jpg

260565_346553655429091_2123035639_n.jpg

Nos, a honlapot megnézve, egy természetvéd? szervezetr?l van szó. Egy amerikai szervezetr?l. De mit keres egy amerikai természetvéd? szervezet itt, Közép Európában? Nézzük meg mit írnak a Rólunk lapon, nagyvonalakban:

A szervezetet 1905-ben alapította az USA mez?gazdasági minisztériuma. A Forest Service a nyílt természeti övezeteket kezeli nemzeti parkokban és füves területeken.

Gifford Pichot, a szervezet els? vezet?je összefoglalta a célt: minél több jót adni minél több embernek hosszú távon.

Habár a Forest Service része a Mez?gazdasági Minisztériumnak, a költségvetését küls? és más szervezeteken keresztül kapja, melyet a kongresszus és az elnök szabályoz.

A Forest Service kilenc régióval m?ködik együtt az országon belül. Biztonsági okokból nem közlünk részletes információkat elérhet?ségeinkr?l.

20110302_foreserservice.jpg

A leírás is arra utal, hogy a szervezet belföldi, melynek semmi köze nincs más országokhoz. Megtévesztésr?l lenne szó? Vagy a Forest Service valójában egy fed?szervezet, amely a háttérhatalom alatt m?ködik és ezen keresztül gyártják le a vegyi permetet is?

Mert ez olyan, mintha mondjuk az E-misszió magyar természetvédelmi egyedület gépei (ha lennének) jelennének meg Amerikában. A vegyi permetezés vezénylése és politikai háttere minden bizonnyal bonyolultabb mint gondolnánk, így sok apró darabot kell összeraknunk.

A Forest Service alapdokumentuma itt található.

vilaghelyzete / paranormal

11 COMMENTS

  1. Egy kis magyarázat a képekre:
    Rákerestem a repül?k farkán látható jelzésekre, és megtaláltam a AFR 47318-as jelzést. -link-
    Ez egy Lockheed C-130 Hercules gép,a mir?l itt b?vebben lehet olvasni: -link-
    A lényeg, hogy kit?n? teherszállító és üzemanyag utántölt? volt mindig is. Továbbá, rendszeresen használják erd?tüzek oltásánál is, hiszen nagyon nagy tartályokat lehet elhelyezni benne. Elkezdtem hát keresgélni, számtalan video van, ahol éppen töltenek másik gépet, vagy éppen ahogy tüzet oltanak. Ééééés itt találtam rá az egyik itteni képre: -link-
    A cikkb?l,de f?leg a kép aláírásából kiderül, hogy mit is tuszkolnak be a gépbe, egy olyan tartályrendszert, ami elég nagy mennyiség? t?zálló anyaggal van feltöltve, és ezek akadályozzák meg a lángok terjedését.
    M?ködés közben:
    -link-
    -link-

    Tehát be is zárult a kör…íme a kapcsolat a gépek, a betuszkolt tartályok és az US forest service között.
    Csak kicsi kutatómunka kell hozzá.

    Id? közben megtaláltam az eredeti képet:
    Jó, nem pont ugyanaz, de ez bizony ez a kép:
    -link-

  2. Gabee, láthatod a linkeket, 2 képet megtaláltam a 4-b?l, és egyik sem Horvátországban készült.
    Az egyikben írják is, h jún 23-án már 4-et is aktiváltak, és vetettek be er?dt?z miatt USA-ban. Másikban egy teljesen másik szögb?l készült kép alatt olvasható, h jún 24-én készült, szintén erd?t?z miatti bevetésen.
    De a nationalguard.mil oldalon látható kép (ami itt is az egyik) 2007-es, tehát nem is mostani, nem is horvátországi.

  3. Le lehetne már állni ezzel a chem trailezéssel.. Akár hányszor jön fel ez a téma mindig csúfos kudarcot vallanak a hív?i vagy azért mert fogalmuk sincs az elemi fizikáról vagy azért mert a repülésr?l nem tudnak semmit vagy azért mert minden szart els?re benyalnak és sosem gondolkodnak miel?tt valamire ráhúzzák a chem trail elméletüket…..

  4. Gery22 Értem ezt a videót de mi bizonyítja hogy nem az agyon iparosodott környezet az ami miatt ennyi retek van az es?vízben? Miért a repül?ket kel el?venni? Miért nem gyárak káros anyag kibocsátását nézegetjük ahelyett hogy azt hisszük hogy a 11 km magasan repül? gépekb?l eregetnek bármit is? Meg mi az hogy csíkozzák az eget? Nem t?nik fel senkinek hogy azokon a napokon amikor csíkos marad az ég akkor az összes gép csíkja megmarad? E szerint aznap megsz?nik a polgári légi közlekedés és csak permetez? gépek repkednek semmi más? Olyankor egyszer?en a légkör odafenn olyan telített párával hogy az ami a hajtóm?b?l jön ki már nem nyel?dik el a leveg?ben így kifagy és ott is marad… (harmatpont, abszolút/relatív pára tartalom, ha valaki utána akarna nézni mert nem tanult ilyesmit)