Home Cikkek A megálmodott katasztrófa

A megálmodott katasztrófa

194
0

2003. feburár 1-je, a Columbia ?rrepül?gép katasztrófája, beírta magát a történelem fekete krónikájába. A NASA a katasztrófa lehetséges okait vizsgálja ? ahogy azt mi is tettük címlapsztorinkban ?, miközben a legtöbben átsiklanak az olyan misztikus, az ?rrepül?gép katasztrófájával kapcsolatba hozható eseményeken, amilyenr?l az alábbiakban olvashatnak.

A katasztrófa napján hazai id? szerint 13 órakor ? tehát jóval a Columbia megsemmisülése el?tt ? egy 40 éves budapesti vegyész-gyógyszerész hölgy hívta az UFO-forródrót budapesti telefonszámát. Bartos Irén fogadta és regisztrálta a hívást, majd elfoglaltsága miatt csak két órával kés?bb, 15 órakor (amerikai id? szerint 9 órakor) hívta vissza a bejelent?t, aki egy különös álmáról számolt be.

A vegyész hölgy egész éjjel dolgozott, és nem sokkal 13 óra el?tt ébredt fel, s azonnal izgatottan hívta a forródrótot, kérve, hogy adjanak valami magyarázatot álmára, amely a következ? volt:

Egy magas, toronyszer? épületben volt családjával; azt látták, hogy jobbról balra elhaladt egy repül?gép, ami vastagabb volt a megszokottnál; a gép testén körös-körül kis ablakokat látott, ezeken keresztül figyelte, mi történik odabent.

Több ember volt a gépen, két n? is volt köztük. Az egyik n? kreol b?r?, barna hajú volt, ?oroszlán- öltözékben? volt, s a gép orránál lév? ajtónál ki akart ugrani a gépb?l, miközben a gép megd?lt. A másik n?, aki fehér b?r? volt, és ?nyuszi-öltözékben? volt, hátul, a gép farkánál akart kiugrani. A nyuszi-n?nek ezoterikus feladata volt. Mindkettejüket a férfiak húzták vissza, hogy nehogy kizuhanjanak. A repül?gép keki szín? volt, a farokrésznél figurák és átlós, fekete vonalak voltak ráfestve, mint egy gyászszalag. A keki szín miatt a hölgy valamilyen katonai gépre gondolt.

A gép leszálláshoz készül?dött, majd a gyors leszállás után az álmot látó hölgy férje szürke pulóvert és kék nadrágot húzva beszállt a gépbe.

Érdekes, hogy a Columbia ?rparancsnokának neve, Husband magyarul férjet jelent, és a narancsszín? ?rruha alatt az ?rhajósok szürke pulóvert és kék nadrágot viseltek.

A bejelent? álmában látta, hogy a távolodó gép, amin a férje volt, felrobbant és lezuhant. Erre felriadt, és azonnal hívta az UFO-forródrótot.

Bár az álomban semmi rendkívüli nincs, tudjuk, hogy világszerte sokan látnak úgynevezett jósló álmot, f?ként a nagyobb katasztrófákkal összefüggésben, és lehet, hogy ezúttal is hasonló jelenséggel állunk szemben. Az ?rhajó fedélzetén történtekr?l és az ?rhajósok viselkedésér?l nem sok információ szivárgott ki, de többször is hallhattuk a különböz? híradásokban, hogy az ?rhajósoknak legalább 7 perc állt a rendelkezésükre, hogy felismerjék, valami nincs rendjén.

Lehet, hogy a két ?rhajósn? valóban pánikba esett, és ezt érzékelte a bejelent? hölgy az álmában!? Lehet, hogy a kétségbe esett emberi lélek rezgéseit vette az álomlátó?

Az álomban közölték a szerencsétlenség okát is: ?váratlan technikai mal?r?!

Tehát nem a levált h?álló csempe volt az ok. (A cikk keletkezése után ezt a NASA is meger?sítette ? a szerk.)

Az ?rrepül?gép fellövésének dátuma (2003. január 16.) a számmisztika szerint a 13-as számot képviseli, azaz a szerencsétlenség számát! Ez az út a 113-ik volt, s ez a szám is a 13-as számot képviseli. A lezuhanás dátumának (2003. 02. 01.) számjegyeit összeadva 8-as számot kapjuk, ami a Halál száma!

Lehet, hogy a NASA-nak ezentúl nem ártana minden misszió elindítása el?tt a számmisztika szakembereihez (is) fordulnia. Ha kell, ebben örömmel segítünk…

Végezetül nem árt leszögezni: Figyeljünk minden álomra, hiszen ezúttal is bebizonyosodott, hogy álom formájában, médiumon keresztül hamarabb értesülni lehet tragikus eseményekr?l, mint ahogy arról a hivatalos szervek tudomást szereznének.

Csupán érdekesség, de a bejelent? ? állítása szerint ? hasonló módon el?re megálmodta a lengyelországi zarándokok Magyarországon bekövetkezett buszbalesetét is.