Ufo hajtóm?vek és ufo szerkezeti felépitésének elmélete

News Fórumok UFO-k Földönkívüliek Ufo hajtóm?vek és ufo szerkezeti felépitésének elmélete

18 bejegyzés megtekintése - 1-18 / 18
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #6757
    gabee
    Adminisztrátor
    #11568
    senkise
    Felhasználó

    Látott már valaki pedálos ufót?

    #11569
    pleh
    Felhasználó

    A vidámparkban van ha jól emlékszem (régen jártam ott lehet már nincs meg). 🙂

    #11570
    ZeiolEntay
    Felhasználó

    Rajzoltam ?rhajót, itt megnézhetitek:

    -link-

    #11571
    wolf
    Felhasználó

    Akkor ezt is megépítheted! :P)

    -link-

    #11572
    zooattila
    Felhasználó

    szerintem az ufók hangszálak segítségével közlekednek mivel mint a mikrofon az is hozza van kötve a hangszóróhoz és ahogy kiadjuk a hangot a zsinór tovabb szalitja a hangszoronak es az kiadja igy mondjuk ha csinalnak olyan otrot amit a hang tolt fel akkor csakfolyamatosan beszelgetniuk kell es mondjuk igy megvan az is hogy a pilotak olyan emberek kell hogy legyenek akik sokat beszelnek

    #11573
    Névtelen
    Vendég

    PIMP MY UFO! xDDDDDD
    😀 😀 😀
    ha az általános méreteket vesszük(kb 20 méter átmér?j?, 3m magas, diszkosz alakú) akkor a leglogikusabb középre tenni a hidat, körülötte pedig 6/8/16/32 szög alakzatban (én így tenném(minél több van, annál többféleképpen tud mozogni a járm?)) az antigravitációs hajtóm?veket amikkel a bolygók felszíne közelében mozognak. nem kell olyan nagynak lennie a hajtóm?veknek, azon a technológiaszinten talán az ember tenyerében is elfér.
    aztán jönne a térhajtóm?. jobb megoldást nem látok az utazásra, én inkább a teret mozgatnám, mint a hajót hosszabb utazásokon.
    a térhajtóm?nek sem kell olyan nagynak lennie.
    jah és ha kell egy kis luxus, kell egy pajzsgenerátor, ami szintén nem lehet olyan nagy. gondoljuk csak el a számítógép kezdetekben szoba méret? volt, most egy egyszer?bb mobil teló 100 szor többet tud az akkor gépeknél.
    ahogy fejl?dik a technika, egyre kisebbek a kütyük, de egyre többet tudnak.
    ha meglenne a technika, még tán én is össze tudnék dobni egy ufót a garázsban.
    szal ami kellene.
    -durván 32 db antigravitációs hajtóm?
    -1 db térhajtóm?
    -1 db pajzsgenerátor
    – egy csomó földön ismeretlen, rugalmas, de az atomlai közt gyémánt szilárdságú kötéssel bíró fém amib?l a hajó váza és borítása lesz
    -pár hangfal
    -klassz lézer fegyók
    -piszok nagy teljesítmény? fedélzeti számítógép, h elbírja a kütyük m?ködését + egy photoshop szoftver a gabonakörökhöz
    így a híd mellett elfér a szálláshely, laboratórium az eltérítésekhez és megszondázásokhoz. és a legfontosabb a konyha
    asszem kész is. ha kihagytam vmit, csak pótoljátok 😀 😀 😀

    #11574
    Edward0316
    Vendég

    a pajzsgenerátort te hogy gondoltad? 🙂

    #11575
    Névtelen
    Vendég

    a béka segge alatt enyhe kifejezés. szerintem ez alatt tartunk 3 méterrel.
    😀

    #11576
    Névtelen
    Vendég

    Már nem azért Tritex, de egy kávézóházból, pár millcsivel a zsebemben, sértetlen lelkiismerettel én is bölcselkednék, hogy hol a semmiben vagyunk, meg hogy ez a k?korszak fenntarthatatlan. De addig ne beszéljünk fejl?désr?l, meg ufókról, paranormális képességekr?l, amíg a Föld lakosságának 95%-a nyomorog, szenved, és örül, ha a legalapvet?bb dolgai megvannak, nem hogy technológia!
    Nem akarlak megbántani, de amíg az emberiség kollektív tudatát a semmiben tartják, és engedik, hogy akárkicsodák uralkodjanak felettük, addig persze, hogy sehova nem fejl?dünk, s?t, egyenesen visszafejl?dünk. Nekem ez minden véleményem az ufókról, hajtóm?vekr?l, térhálókról, frekvenciás képességeidr?l, és nanokori ötleteidr?l!!!
    Para

    #11577
    Tamas
    Felhasználó

    A pozitív civilizációk anya- és kutatóhajói els?sorban a Mindenséget kitölt? tudat/fényenergia rezgéssíkján közlekednek!

    Ehhez szükséges feltételek :

    1. Magának az ?rhajónak is él?nek kell lennie ( ez különbség a negatív civilizációk járm?veihez képest, mivel azok pusztán technikai szerkezetek – és Ti is még ezen a negatív szinten próbáljátok megérteni a m?ködést! )

    2. Az ?rhajó vezet? pilótájának eggyé kell válnia tudatilag az irányított ?rhajóval

    3. A vezet? pilótának tökéletesen uralni kell a gondolatait

    4. Az összekapcsoló energia a Mindenség szeretet-fény tartományába kell, hogy essen

    Így, ha ezek a feltételek megvannak, akkor a vezet? pilóta mentális képeinek engedelmeskedik az ?rhajó, ezért olyan gyorsan vált térid?t vagy dimenziót, hogy gyakorlatilag az itt és most és azonnal történik!

    – Gondoljunk csak a székely népmesék alapkérdésére : A táltos csikó ( az ufó , aki a kozmosz gyökérállandóságának szeretettüzével táplálkozik ) megkérdezi a legkisebb királyfit ( azt a spirituálisan érett személyt, akit e világ mindig kivet magából ), hogy “édes gazdám, milyen gyorsan menjünk, mint a szélvész ( a Mindenség éterikus országútjain ), mint a gondolat ( mentális fényterületeken ) vagy a gondolatnál is sebesebben ( a nirvánikus síkon ) ?”

    #11578
    SennaHikari
    Felhasználó

    Nem tudom, hogy mennyire segít és mennyire valós az alapja, de ajánlom nektek az X-com nevezet? játékszériát. Abban elég sok minden van.

    #11579
    zsoltee
    Felhasználó
    zooattila wrote

    szerintem az ufók hangszálak segítségével közlekednek mivel mint a mikrofon az is hozza van kötve a hangszóróhoz és ahogy kiadjuk a hangot a zsinór tovabb szalitja a hangszoronak es az kiadja igy mondjuk ha csinalnak olyan otrot amit a hang tolt fel akkor csakfolyamatosan beszelgetniuk kell es mondjuk igy megvan az is hogy a pilotak olyan emberek kell hogy legyenek akik sokat beszelnek

    Hát mondjuk, úgy, hogy esetleg térúgrással kôzlekednek, “féreg járatokon, tér csatornákon, vagy mondjuk inkább térúgró csatornának”, ha mondjuk a pontból, b pontba haladunk egyenesen egy bizonyos távolságot, s ezt meg próbáljuk oly modon lerôviditeni, hogy b pontot lehozuk a pont mellé… mindezt térben… akkor elérhetô bizonyos távolság csôkentés, tehát gôrbitjük a teret, úgymond teret úgrúnk… ez csak szerény elmém feltételezése…

    #11580
    zsoltee
    Felhasználó

    Lényegébe véve egy UFO-nál ami lehet egyben USO is nagyon sok mindent kell figyelembe venünk, szóval ez egy tôbb éltü szerkezet (világ ?r, leveg?, viz… stb) ezeket mind birnia kell, meg úgye anti gravitáció mivel hosszútávon a sújtalanság káros, légellenállás, nyomás kiegyenlités ill. térúgrást birnia kell mintúgy a szerkezetnek, mintúgy az útasoknak is, (a hibernációt meg ell felejthetjúk, mert az elfagyot rostok, szôvetek nagyrésze elhalhat, tehát marad a klónózás tudom nem igazán függ egybe a leírtakkal, de érdemes figyelembe venni ezt is…) a szerkezetnek a szélrózsa minden irányába kell tudnia mozognia… ill alakja is nagyon sokat számit a haladási sebességhez és egyébb manôverek kivitelezéséhez…

    #11581
    Tachyon
    Felhasználó

    1/K02: hajtóm?re meghatározások:
    1/K02001 Skicc: fényalapú hajtóm? kialakításával történik a helyváltoztatás objektum alsó részen elhelyezve (m?ködési mechanizmusa feltételezett a fény tulajdonságát kihasználva stb. és mechanikailag ötvözve stb. , lokális fényenergia használata látható csak, elviekben érthet? a széls?séges mozgások kialakításának képessége a hajtóm? technológiája által. (S. fény ötvözet) A m?szaki hátteret nézve elviekben a jelenlegi rakéta hajtóm?nél sokkal fejlettebb szerkezet mind sebesség mind térváltoztatás szögére nézve. Teljesítmény fokozását és szögben történ? változtatását lehet?vé teszi (x).
    1/K02002 Skicc: fényalapú hajtóm? kialakítással, ami a teljes burkolatban jelen van azaz teljes burkolati hajtóm? kialakításával (X). Ennek a technológiának köszönhet? az egyszer? formai megjelenés kialakítása azaz ellipszis vagy háromszöglet? mindenféle egyéb szárnykiképzés nélkül. Egyértelm?vé teszi az egész objektum fényként való láthatóságát a teljes burkolati hajtóm?. Teljes burkolati pajzsm?ködés is a technikai felépítésb?l feltételezhet?.
    1/K02003 Skicc: k?r alaprajzú objektum, olyan hajtóm? kialakítással, ami fényjelenséget nem okoz egyáltalán. Er?teres mechanikai mozgáson alapuló energiatermeléssel m?ködik, ami több lépcs?s megoldást is eredményez teljesítmény szerint. A f? érdekessége, hogy olyan mozgásirányítási mechanizmus van jelen, aminek az egyik sarkalatos pontja a k?r alak, azaz kimondottan a geometriára alkalmazva lett kialakítva a mozgáskoordinációs rendszere (X). Szintén egyszer?, szárny nélküli formai megjelenés tapasztalható. A hajtóm? meghatározott helyen van beépítve. Felderítésnél, mivel fényjelenséget nem produkál, nehezen érzékelhet?.

    #11582
    Tachyon
    Felhasználó

    ?1/K02004 Skicc: aktuális (jelenlegi) technológiát képvisel? objektum, ami térid? átlépésre alkalmas. Egyszer?, szárny nélküli kiképzés jellemzi formailag. A hajtóm? a teljes burkolati részben van kialakítva. Az objektum a jelenlegi haladással “sebességgel” nem közlekedik, hanem helyette térid? bontási koordinációkkal változtatja a helyzetét. A hajtóm? kialakítása mozgó alkatrészeket nem tartalmaz és nincs külön pajzs a térid? szerkezetnek a felbontására, mert a burkolat m?ködése maga után vonja ezt a funkciót is. Er?teres kialakítása változó szög és (X) kiképzések digitalizálása által, lehet?séget biztosít alkatrész nélküli er?tér hatásmechanizmusaiból következ? helyváltoztatásra, ami kompatibilis az univerzum térid? szerkezeti felépítésére, amire így közvetlen hatással bír. A digitalizált er?térm?ködés pillanatnyi objektummegjelenést tesz lehet?vé adott koordinációs helyen, ami a küls? felderítés szempontjából váratlan megjelenést okoz. Hangtalan, fényjelenség nem kíséri a helyváltoztatást. A hajtóm? kompatibilisen reagál a közvetlen környezetére éterfizikai szempontokat figyelembevéve, ami egyértelm? helyzetfeltérképezéssel bír azaz a koordináció változtatás és a környezeti felderítés szoros összefüggésben m?ködik. >> A hajtóm? technológiai kialakításának lehet?sége maga után vonhatja különböz? anyagok gravitáció mentesítésének a megoldását is.

    #130576
    wolfi
    Felhasználó

    Az ufógyártás története
    http://www.youtube.com/watch?v=cXvzZURBEk0

    #130586
    gabee
    Adminisztrátor

    Egy kis adalék:

    T.D. Barnes, tesztpilóta és Gail Peck, a Légierő nyugalmazott ezredese évtizedekig az USA birtokába került ismeretlen technológiák megfejtésén dolgozott Amerika legjobban őrzött katonai bázisán.

    Katonai pályafutásuk során mindketten olyan szigorúan titkos, úgynevezett “fekete” projektekben vettek részt a Las Vegas-tól mintegy 160 km-re, északra található példátlanul őrzött létesítményben, amelyek keretében több ma is használt és a legkorszerűbbnek számító katonai repülőgép tervezési, kivitelezési és tesztelési munkálatai zajlottak. Ehhez pedig, állítólag a birtokukba került földönkívüli technológiák visszafejtéséből nyert adatokat is felhasználhatták.

18 bejegyzés megtekintése - 1-18 / 18

Be kell jelentkezni a témakör megválaszolásához.