John P. Holdren, a Tudomány-és Technológiapolitikai Hivatal igazgatója, Obama elnök tudomány-és technológiapolitikai asszisztense úgy tartja, hogy a geo-mérnöki project segítséget nyújt a bolygó stabilizálására időjárás tekintetében a globális felmelegedés ellen. A vegyi-permetezéseket nem csak az USA kormánya, de közleményében a német kormány is elismeri, bár tagadják egészségkárosító, és gazdaságpolitikai érdekek mentén kifejtett, szándékolt hatásait.
Holdren tökéletesen járható útnak látja a chemtrails módszert a bolygó lehűtésére, és teljes mértékben támogatja a bárium, magnézium, alumínium, nano-szálak, stroncium, baktériumok, spórák és más vegyianyagok légkörbe permetezését. Holdren álláspontja a Council of Foreign Relations Journalban jelent meg, melyben a CFR (Council on Foreign Relations=Külkapcsolatok Tanácsa) méltatta a globális felmelegedés elleni küzdelem jegyében nehézfémek légkörbe juttatását. Teljes hír John P. Holdren, a Tudomány-és Technológiapolitikai Hivatal igazgatója, Obama elnök tudomány-és technológiapolitikai asszisztense úgy tartja, hogy a geo-mérnöki project segítséget nyújt a bolygó stabilizálására időjárás tekintetében a globális felmelegedés ellen.
A vegyi-permetezéseket nem csak az USA kormánya, de közleményében a német kormány is elismeri, bár tagadják egészségkárosító, és gazdaságpolitikai érdekek mentén kifejtett, szándékolt hatásait. Holdren tökéletesen járható útnak látja a chemtrails módszert a bolygó lehűtésére, és teljes mértékben támogatja a bárium, magnézium, alumínium, nano-szálak, stroncium, baktériumok, spórák és más vegyianyagok légkörbe permetezését. Holdren álláspontja a Council of Foreign Relations Journalban jelent meg, melyben a CFR (Council on Foreign Relations=Külkapcsolatok Tanácsa) méltatta a globális felmelegedés elleni küzdelem jegyében nehézfémek légkörbe juttatását.
Ez az érvelés szemen-szedett hazugság! A csökken? gravitációs mez? miatt vékonyodó légkört, és az egyre er?sebb naptevékenységet használja fel a globális elit, hogy az ember alkotta klímaváltozás hazugságára hivatkozva emberiség elleni b?ntettet kövessenek el. Végrehajtója az ENSZ IPCC. A tudósok világszerte észlelték azt a tényt, hogy a Nap melegszik, és nem csak a Földet melegíti fel, de az összes bolygót érinti a Naprendszerünkben.
A Nemzeti Egészségügyi Intézet megállapította, hogy a geo-mérnöki tevékenység közvetlenül felel?s olyan neurotoxinok létrjöttéért, amelyek megtalálhatók az emberi vérben, tüd?ben, és okozva egy egész sereg neurotoxikus körülményt, például a sclerosis multiplexet, vagy alzheimer-kórhoz hasonló agyi leépülést. Holdren csatlakozik az ember okozta klímaváltozás vészmadaraihoz, akik fenyegetnek, hogy a globális felmelegedés nem lassul id?ben, és megfordítható a képzeletbeli “fordulóponthoz” képest. Az egyik az állítások közül, hogy a jég teljesen elolvad az Északi-sarkon, bár tudományos kutatók azt mutatják ki, hogy ez nyilvánvalóan nem igaz.
A Syracuse Egyetem tanulmánya megállapította, hogy az éghajlatváltozás természetes és nem ember által okozott.
A kutatók tanulmányozták a Föld h?jének eddig elmúlt több mint 1000 éves ciklusát, és azt találták hogy:
– Földön valójában leh?lés tapasztalható
– Sarki jég nem olvad
– CO2 nem oka a széls?séges id?járás változásnak, ami tapasztalható volt a közelmúltban
Holdren az emberi CO2-kibocsátást hibáztatja, mint felel?st, az aszály, az élelmiszer felhalmozási hiány, és a tengerszint emelkedése miatt, valamint a széls?séges id?járásért is, amit a közelmúltban tapasztalt.
Holdren nem egyedüli elkövet? az átverésben. Az Amerikai Meteorológiai Társaság kidolgozott egy politikai nyilatkozatot, hogy támogatni tudja ezt a hazugságot, mondván, hogy “célszer? figyelembe venni geo-engineering potenciált, hogy megértsék saját korlátaikat, és hogy elkerüljék az elhamarkodott kiépítését.”
Robert Socolow, a Princeton kutatója elmondta, a Nemzeti Tudományos Akadémián, hogy a geo-mérnöki módszer egy jól járható út, ha az éghajlat állapota drámaian romlik.
Mondják ezt, miközben megbízható tudományos adatok azt mutatják, hogy nem a CO2 a probléma, és más életképes “elkövet?ket” figyelmen kívül hagynak. A geo-mérnöki tevékenység maga is súlyosan káros, és közvetlen ok-okozati összefüggés mutatható ki, hogy hatására jelent?s változások tanúi lehettünk az utóbbi évtizedekben.
Holdren osztja Obama céljait az üvegházhatást okozó kibocsátások 2020-ig 20%-kal, 2050-ig pedig 80%-kal való csökkentésében, bár az ENSZ 2010. szeptemberi jelentése még az 50%-os CO2 és 50%-os népesség csökkentést írt el?. A kongresszus tagjai esetében látható jelek vannak Obama törvényjavaslatának ellenzésére.
Holdren legutóbbi kijelentése nyilvánvaló félelem-árusítási propaganda. Célja kikényszerített Capitol Hill, és a közvélemény befolyásolása “igazságoknak” sejtetett tudománytalan adatokkal.
A SAG, vagyis sztratoszférikus geo-mérnöki permetezéskor egy vastag fehér vonalat látni, ami megmarad az égen jó néhány órán át. Ez a chemtrail. A fels? légkörbe permetezett SAG vonalak hosszú órák után terülnek csak szét, amik aztán úgy t?nnek föl, mintha felh?k lennének. Alumínium, bárium-és egyéb elemek ezerszer nagyobb értékben fordulnak el? ezekben a felh?kben, mint az normálisan megengedhet? lenne. Ezeknek a permeteknek a részecskéi aztán lassan leereszkednek a földre, amikor az belepi a talajt, a vizeinket valamint belélegezhet?vé válik. A leereszkedési ráta lassúsága miatt akár 1-2 hét is eltelhet mire a kipermetezett anyag lassan emberközelségbe kerül. A sokat szabadban tartózkodók ég? szemeket, migrénes fejfájásokat, szorongásokat, szabálytalan szívveréseket, magas vérnyomást és más egészségügyi problémákat tapasztalnak.
2010-es arizónai leveg? részecskék mérése szerint, az alábbi számok azt mutatják, hányszor több az egyes anyagokból a légkörben lév? mennyiség, mint a megengedett mérgez? határérték, de Európában is hasonló értékeket mérhetünk stronciummal “dúsítva”:
Alumínium: 15,8; Antimon: 63,3; Arzén : 418; Bárium: 5.3; Kadmium: 6.0; Króm: 6.4; Réz: 9,0; Vas: 43,5; Mangán: 513,8; Nikkel: 10,7; Cink: 7,5
Még ennél is nyugtalanítóbb az a tény, hogy az úgynevezett “képvisel?k” már jóváhagyták a geoengineering éves költségvetését, növekv? dollár milliárdokban meghatározva évente (amint ez a dokumentum : “A változó Bolygó – Az amerikai Global Change Research Program, a 2011-es pénzügyi évben kiegészíti az elnöki költségvetést, és amelynek nagy része eltünt, és nem is szerepel a költségvetésben, jelezve még egy esetleges nagyobb csalást ezen a területen, mintegy fekete költségvetésként). Link
A globalisták kiválasztott csoportja ördögi oligarcha és bábszínházi köntösbe ágyazva az Egyesült Államok kormányában, így vesz részt az emberiség elleni b?ncselekményekben. Ezeket a zsarnokokat semmi sem állítja meg, csend minden politikai szinten, és a globális aeroszol szórás kiemelve, javában folyik. 2025-ig az egész földet ellen?rizni akarják!
FELHÍVÁS! A fenti dokumentumok és a vegyi-permetezés Holdren és a CFR által elismert tevékenysége megkérd?jelezi politikai vezet?ink legcsekélyebb alkalmasságát is. A Magyar “kormány” gyáván lapít, hazudik, letagadja a napmint-nap mérget szóró gépek tevékenységét! A szavazásra jogosult magyarországi lakosság szavazó egyharmadának kétharmada nem a kiirtására szavazott! Országellenes tevékenységre, titkos lakosság ellenes paktumok megkötésére sem kaptak felhatalmazást, ahogy csalásra lopásra, diktatúra er?szakos bevezetésére sem! Minek vette Orbán a Grippeneket, ha sem a légterünket, sem a lakosságot nem tudja velük megvédeni? Az USA és Németország elismerte a vegyi-permetezést! A mérési eredmények magukért beszélnek, a népirtási cél nem csak cél, vagy szándék, hanem folyamatban van! Nem csak a lakosság bizonyos részét érinti, hanem a politikusok családját, gyermekeit, hozzátartozóit, és magukat is! Nem csak az ország, de családjuk hóhérai is!
(A begy?jtött es?viz részecskescanneres vizsgálatát 5000,-Ft-ért elvégzik.
El?ször is lehetne látni az eredeti közleményt? Másodszor mennyire hihet? az hogy a világ legkapzsibb, legönz?bb emberei saját magukat is feláldozzák a jöv? generációiért egy teljesen bizonytalan kimenetel? beavatkozás sorozattal ami “kimutathatóan” (egyesek szerit ugye) mindenféle defektust okoz az emberi szervezeteben, valószín?leg tovább örökl?d? módon ami megpecsételné a jöv? generációk sorsát is (születési rendellenesség, medd?ség, rák, stb..) Életszer?nek t?nik hogy a jöv? megmentéséért szétcseszik a jelent és a jöv?t is? nem paradox kicsit??? Ráadásul az egyre gyakoribb id?járási széls?ségek sem éppen azt bizonyítják hogy “m?ködik a módszer” már ha létezik egyáltalán…. Gondoljátok feleslegesen er?ltetik és dobják ki ilyesmire a pénzt a gazdasági válság kell?s közepén mikor a görögök már újra nyomják a drachmát ami el?re vetíti pl az EURO zóna széthullását? És még folytathatnám…..
Greg3000, itt az eredeti:
-link-
A cikk végén írja!!!
5 rongyért te is megbizonyosodhatsz róla, hogy igaz vagy sem!
Na gyerünk, ennyit csak megér neked!?
Nem erre az eredetire gondoltam (megnéztem a linkeket az tiszta sor azokban mi van, tény hogy nem az ember tehet a felmelegedésr?l) én az iktató számos hivatalos közleményre gondoltam… Amúgy meg tuti hogy 5 rongyért nem csinálnak meg egy ilyen analízist, vagy 5 éve dolgoztam olyan helyen ahol foglalkoztak ilyesmivel és már akkor is többe került… Lehet hogy az ÁNTSZ csinál ilyet… Meg ha a dolog fizikájának utána számoltok akkor rájöttök, hogy nevetségesen kicsi mennyiség? anyagot “permetezhetnek ” ki (bármikor meg tudom nézni a 400 szoros nagyítású spektívemmel bármelyik repül?t és marhára csak kondenz csíkot húznak). Pl vegyük a legelterjedtebb repcsitket amiket európában használnak: a boeing 737 és az Airbus A319. ezek kb ugyan akkorák. mindegyik max felszálló súlya kb 20-22 tonnával nagyobb mint az üres tömege. Mit jelent ez? azt hogy ha csak kerozin lenne benne akkor abból 20-22 tonnát vihetne magával ez valamivel több mint mondjuk 25-28 köbméter folyadék. Ennek elenyész? része lehet csak a “méreg” hiszen a hajtóm?vek igen kényes szerkezetek, kicsi t?réshatárral képesek elviselni a kerozin min?ségbeli változását. Szóval ezeknek a hatótávolsága kb 6000 km. szerintetek mennyi vizet zavar ha 6000 km hosszan széthúznak 28 köbméter folyadékot 11km magasan, ami csak kis részben (semennyiben sem tartalmaz ide a rozsdás bök?t) tartalmazhat bizonyos hajtóm? kritériumok miatt nem oda ill? anyagot???
Greg okfejtéséhez annyit tennék hozzá hogy volt permetezés id?járás módosítás céljábol pl a kétezres évben is és a lényege az volt hogy ezüst nitrátot permeteztek a leveg?be egy térségben hogy megpróbálják pótolni az elmaradt es?zéseket a térségben.. Az ezüst nitrát segiti a felh? képz?dést és igy a csapadék keletkezést is.. de mint annyiszor irtam ma ez a terv is a magaslégköri széláramlatok miatt fuccsolt be mert a nagyrészét szerte széjel hordta a szél, és ami mégis kialakult csapadékfelh? azis másfelé sodródott mint amerre kellett vol na.. Ez dokumentum film volt él? egyenesben valamelyik természetcsatornán.. ezért abszurd számomra meg a józan paraszti eszem számára a méreggel való permetezés…
Környezeti hatások [szerkesztés]A kondenzcsíkok úgy viselkednek, mint a normál felh?k. Magassági elhelyezkedésük alapján a fátyolfelh?k közé lehet sorolni ?ket, leginkább azokhoz is hasonlítanak, mivel miniat?r jégkristályokból állnak. Az, hogy mennyire láthatóak a kondenzcsíkok, milyen sokáig maradnak fenn és mennyire terjednek szét, csak attól függ, hogy az adott légréteg páratartalma, h?mérsékleti- és szélviszonyai mit tesznek lehet?vé. Sok esetben egészen rövidke csíkot látunk – például egy hidegfront átvonulta utáni száraz leveg?ben. Melegfront el?tti nedves légtömegekben azonban nagyon sokáig (hosszú órákig) is fennmaradnak a csíkok, kiszélesednek, a magaslati szelek meg-megcsavarják, feldarabolják ?ket.
A kondenzcsíkok nagyobb mértékben gátolják a Föld hosszúhullámú infravörös kisugárzásait, mint ahogy azok a bejöv? napsugárzást visszaverik. Ennek eredményeként kismérték? melegedést okozhatnak. Ez a hatás nem állandó, változik a napszaktól és hosszabb id?távtól is.[4] Más tanulmányok szerint az éjszakai repüléseknek nagyobb hatása van a felmelegedési folyamatra.[5]
A Német Légi- és ?rközlekedési Központ kutatói egy éghajlati modell segítségével kiszámították a kondenzcsíkok hatását. A mérések szerint lehetségesnek tartják, hogy napjainkban egy év alatt nagyobb mértékben járulnak hozzá a felmelegedéshez a csíkok, mint a légiközlekedés kezdete óta a repül?gépek által kibocsátott összes széndioxid.[6]
A kondenzcsíkokból úgynevezett pehelyfelh?k keletkeznek, amelyek felülete kilencszerese a repül?gépek nyomán keletkez? vonalszer? csíknak. Eddig a szakemberek a vonal alakú kondenzcsíkok hatását tudták csak felbecsülni, és bár gyanították, hogy a pehelyfelh?k hatása azt jócskán meghaladja, bizonyítani nem tudták. Mivel a kondenzcsíkok párát vonnak el a leveg?b?l, csökkentik a természetes felh?takaró kiterjedését ? mutatták ki a modell segítségével. A természetes és a mesterséges úton keletkez? pehelyfelh?k egyaránt csökkentik a Föld infravörös kisugárzását, ezáltal melegítve az éghajlatot. Szerencsére a kondenzcsíkok sokkal rövidebb ideig fejtik ki a hatásukat, mint az üvegházhatású gázok. A kondenzcsíkok és a bel?lük kialakuló pehelyfelh?k Európa felett nagyobb területet fednek le, mint Észak-Amerika felett, ahol intenzívebb a légiközlekedés. Ezért az európai kontinens feletti hidegebb leveg? felel?s, mivel az szükséges a kondenzcsíkok kialakulásához. Másrészr?l az Atlanti-óceán északi része felett képz?d? kondenzcsíkok zöme átsodródik Európa fölé.
Az ellenkez? hatás [szerkesztés]Amikor egy repül?gép áthalad egy felh?n, egy felh?mentes sáv keletkezhet, ha a felh? elég vékony.[7] [8] Disszipációs sávnak is hívják, mivel ez a jelenség azért jöhet létre, mert a leh?tött felh?rétegen átrepül? gép egy keskeny sávot ideiglenesen felmelegít az eltávozó égéstermékeivel. Ekkor itt a relatív páratartalom 100% alá csökken és a látható, kicsapódott vízrészecskék visszaalakulnak láthatatlan párává.
IDE IS TESSÉK ELOLVASNI!
Wikipédia kondenzcsík 😀 kicsit olvasgassatokmár 😀
a mai es? el?tti permetezés megint meg volt nálunk
-link-
azt tudtad, hogy a wikipédiát bárki szerkesztheti? tudod, hogy vannak szándékosan elferditett információk benne? (mert nem való minden igazság mindenkinek?)? tudtad, hogy vissza lehet keresni a laptörténetben a változtatásokat? tudod, hogy vannak birósági perek (feljelentések!) a wikipédia hamis információi miatt? (pont ez a bizonyos cikkely miatt?)
Kb.két évig vissza-visszatértem a témához. Aztán – lezártam magamban. Igy kell hogy tegyenek – az id? majd igazolja. Többet nem mondok, mert 007-est kellene játszanom Veletek.. 😀 Ennyi.
Azt tudtad hogy az ilyen oldalakra is bárki írogathat? ha venné csak egyik?tök is a fáradtságot hogy távcs?vel megnézzen egy gépet rájönne hogy sima utas szállító, ha járatos vagy légi közlekedésben (én az vagyok) a festés alapján simán megmondom melyik társaság menetrend szerinti járata megy épp a fejem fölött. Meg ott van flightradar24.com is a legtöbb gép él?ben track-elhet? rajta, magasság sebesség, irány, honnan hová minden fent van Az mi alapján kamu és amit ti állítotok az mi alapján tuti igaz? ez is olyan dilettanizmus mint mikor valaki belefotóz a napba és a lens flare-re azt mondja hogy az a Nibiru…
Tudom.
A képeimet még sötétkamrában kellett el?hivni, fekete-fehérben. És arra is jól emlékszem, hogy milyen volt az ég gyermekkoromban. Sokat néztem a felh?ket. És arra is emlékszem, hogy apám még hitt az arany-standardban. Én már tudom, hogy a pénzt mint olyan – m?. És azt is tudom, hogy a gazdasági válságokat hogyan és miért idézik el?. És azt is tudom, hogy sokan sokmindent elhisznek. Pedig annyi valóság van, ahány megfigyel? – és vannak közösen alkotott részei, amelyet már nem is tudtok, honnan ered (ketrecben 5 majom+létra+banán+hidegvizes zuhany szindróma).
Nem akarok senkit meggy?zni semmir?l. Nem lehet és nem is kell. Mert nem jártál a cip?mben és én sem a Tiédben.
Figyeljetek és gondolkodjatok.
ezekkel mind egyet értek én csak erre az egy témára akadok ki.
zplus akkor ennyi er?vel ne olvass ujságot ne tanulj suliba egyetemen ne nézz tévét ne hallgass rádót ne beszélgess emberekkel mert “Bárki szerkeszthet bármit” akár a neten akár a médiában és akár a való életben is 😀 De ha kicsit elgondolkoznátok ezen a permetezéses hülyeségen akkor talán leesne hogy ez teljesen abszurd.. Csakhogy ezt egyikk?tök sem tette még meg idáig csak hajtogatjátok hogy ez vegyi permetezés, én legalább vettem a fáradságot és elgondolkodtam mindkett? magyarázaton, hogy vegyi permet vagy kondenzcsík.. T?letek akik ezt hajtogatják állandóan még azt nem hallottam hogy legalább számba vettétek volna a szkeptikus véleményt is.
a great link wheel strategy, . which will likely be taken care by the link wheel service, distinctive black elegant dresses black elegant dresses , newest and new content needs to be saved on added to the website regularly. link wheel constructing can be a very tough job junior bridemaid dresses junior bridemaid dresses . . Hence needless to say, a professional skilled person needs to be trusted with this work fairly than making an attempt to do it yourself. In spite of everything black tie maternity dress black tie maternity dress white bridal dresses white bridal dresses . , the stakes are too high right here to take any chances. formal short dresses formal short dresses . A link wheel service has the experience and the qualification of providing you the best service. That is what they do, so they need to be good at it. Online marketing does not contradict the rules of traditional marketing but rather grows out of it. Space, time and viewer limitations normally describe the conventional approach to business promotion, and such issues refer to the service and products exposure to the clients
member checklist to infiltrate Aquatimer ocean 2000AUTO strategy new view like a basic construction, modify the brand new look, also climbed CenLing. This not merely refers towards the Baal of stress by as much as two hundred black yarn dimboa sandals black yarn dimboa sandals nail sandal in carnation nail sandal in carnation , additionally, it elevated forty four mm diameter watchcase. Simply because in the significant dimension in h2o, i.e. searching is additional obviously. The brand new advancement of rotary has changed the internal circle of interior penny yesterday, is Aquatimer by 2010 christian louboutin heels christian louboutin heels . , a sequence of new faces inside the ocean of pressure traits.In the viewpoint of new abilities, Aquatimer ocean 2000AUTO program as being a IWC watches previously with 30110 reside on create kind Automobile device. View out that the majority days of korah, sensation fantastic manage to quit the clock revolving whole lot range of seconds to create instigated by setup. men sandals men sandals . red blue czdiamond head pump red blue czdiamond head pump . You will discover two view chain and strap little black dress little black dress .