Home Cikkek Paranormális játékok éjszakára

Paranormális játékok éjszakára

553
0

Hogyha meguntad a Monopolyt, akkor itt az ideje, hogy újabb játékokat ajánljunk a figyelmedbe. A játékokat érdemes komolyan venni, hiszen később még meg is bánhatod, hogy belementél egy könnyed kis játszadozásba.

1.Éjfél játék

Az Éjfél Játék állítólag egy ősi pogány szertartáson alapul, amelyet arra használtak, hogy megbüntessék azokat, akik nem engedelmeskedtek az isteneknek. A játék során meg kell idézni az Éjfél Embert, és elkerülni egészen 3:33-ig. Aki valaha játszotta már ezt a játékot, az egyáltalán nem ajánlja, ugyanis a mentális trauma garantált. De hogyan is kell megidézni az Éjfél Embert?
Szükséged van egy gyertyára, gyufára, sóra, borsra, egy tollra, egy faajtóra és egy csepp véredre. Hogy meghívd az Éjfél Embert írd le a nevedet egy papírt és cseppentsd rá a véredet. Aztán kapcsolj le minden fényt a házban, helyezd el a gyertyádat és a papírodat egy faajtó elé. Kopogj az ajtón 22 alkalommal, az utolsó koppanásod akkor hangozzon el, amikor az óra elüti az éjfélt. Nyisd ki az ajtót, fújd el a gyertyát és csukd be az ajtót. Azonnal gyűjtsd újra a gyertyát. A játék elkezdődött, most 3:33-ig el kell kerülnöd az Árnyékembert, aki a sötétből vadászik rád. A jelek, hogy a közeledben jár: suttogás, hidegérzet, esetleg a gyertyaláng remegése. Hogyha a gyertya kialudni, akkor 10 másodpercen belül újra kell gyújtanod, majd körbevenned magad egy sókörrel, aminek a közepén kell maradni 3:33-ig. Mi történik ha elkap? Állítólag hallucinálni fogod a legborzalmasabb félelmeidet. Talán a legjobb ötlet, hogyha ki sem próbáljátok.

2. A szekrényes játék
A szekrényes játék célja, hogy megidézz egy démont az otthonodba. A játékhoz a szekrényedben kell állnod egy gyufaszállal és ezt mondanod: “Mutasd meg a fényt, vagy hagyj a sötétben!” Ekkor hallanod kell egy halk suttogást. Ahogy meghallod, gyújtsd meg a gyufát a kezedben. Nagyon fontos, hogy ezt megtedd, különben a démon azonnal beránt a sötétségbe. Hogyha meggyújtottad a gyertyát, akkor nyisd ki a szekrény ajtaját és lépj ki rajta. Gratulálunk! Most a szekrényedben egy démon lakozik. Innentől kezdve ajánlott, hogy sose néz be fény nélkül az ajtaján, és ne hagyd nyitva éjszakára sem, ugyanis akkor a démon egész éjjel onnan fog figyelni.

3. Száraz csontok
Ennél a játéknál a legfontosabb, hogy legyen gyufád és gyertyád. Éjfél után pontosan egy perccel menj be a fürdőszobába, és nézz bele a tükörbe. Gyújtsd meg a gyertyát a gyufával. Hagyd, hogy a gyufa magától aludjon ki, és most a következőket: “Tisztában vagyok a jelenléteddel, és üdvözöllek az otthonomban. Gyere” Mi történik ezután? Fuss a lehető leggyorsabban és rejtőzz el. Hogy túléld a játékot, rejtve kell maradnod.  A játék háromkor ér véget, amikor is menj be a ház legnagyobb szoájába. Mond a következőket: “köszönöm, hogy játszottál vele, most el kell menned. Többé nem szívesen látlak itt.” Ekkor hallanod kell egy hangos morást, ez jelentett azt, hogy a démon távozik. A legenda szerint, ha túléled, akkor jutalmat kapsz. Ha veszítenél, az olyan borzalmas, hogy le se tudjuk írni. Tehát ne veszíts.

4. Lift egy másik világba
A koreaiak szerint a liftekkel eljuthatunk egy másik világba. Egy párhuzamos univerzumba. A kísérletezéshez menj be egy minimum tízemeletes házba és legyél egyedül a liftben. Nyomd le a 4-2-6-2-40-5 gombokat ebben a sorrendben és készülj fel. Az ötödiken egy nő fog beszállni. Ne nézz a szemébe és ne beszélj vele. Miután belép, nyomd le az első emelet gombját. A lift nem fog engedelmeskedni és felvisz a tizedikre helyett. Hogyha eléred a tizediket, akkor lépj ki a másik világban. Hogyha a nő megkérdezné, merre mész, ne válaszolj. A visszatéréshez használd ugyanazt a kombinációt.

Bizzarium